Terug

Klantenservice Cara C'air

Heb je vragen over Cara C’air allergeenvrije hoezen of andere vragen over huisstofmijtallergie? Neem dan gerust contact met ons op. We reageren altijd binnen 24 uur! Jouw gegevens zijn veilig bij ons: we gebruiken ze alleen om je vraag te beantwoorden. Nooit geven we klantgegevens door aan derden.

Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:

★ via telefoonnummer: 055-355 2580 (tijdens kantooruren)
★ via e-mail: info@bap-medical.com
★ via bijgaand contactformulier

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Cara C'air producten

1.1 Worden Cara C'air producten vergoed door mijn zorgverzekeraar?

Helaas zijn allergeendichte hoezen uit het basispakket gehaald. Gelukkig zijn er nog verzekeraars die Cara C’air vergoeden vanuit de aanvullende verzekering. 

Of je recht hebt op vergoeding, hangt af van jouw persoonlijke situatie en de zorgverzekering. Informeer daarom vooraf bij jouw zorgverzekeraar naar de voorwaarden voor vergoeding.

Wij blijven ons best doen om allergeendichte hoezen weer in het basispakket te krijgen.

1.2 Hoe werken Cara C'air anti allergie hoezen?

Cara C’air stof- en allergeendichte hoezen zijn ontzettend fijn geweven. De kwaliteit van de stof én wijze van fabricatie maakt dat onze hoezen de beste zijn die op de markt te krijgen zijn.

Cara C’air allergeendichte hoezen blinken uit in:

  • Werking: uitstoot van allergenen wordt in één klap met 98% teruggedrongen
  • Slaapcomfort: de uiterst soepele en lichtgewicht allergeendichte stof voelt heerlijk aan en is lucht- en waterdampdoorlatend. De stof ademt.
  • Duurzaamheid: de hoogwaardige stof gaat lang mee. Wij geven 10 jaar garantie!

Bekijk de voordelen

1.3 Er zijn diverse merken anti-allergie beddengoed. Is er verschil?

Ja. Cara C’air® hoezen zijn zeer strak geweven zodat huisstofmijt en allergenen opgesloten zitten. De werking is bewezen. Vermijd merken waarvan de werking niet is bewezen! Veel merken laten huisstofmijt en allergenen namelijk wél door.

1.4 Worden chemicaliën gebruikt om huisstofmijt te weren?

Nee. Onze hoezen zorgen ervoor dat de uitwerpselen (allergenen) van huisstofmijt niet door de hoezen komen, waardoor jij ze niet inademt. In het beddengoed zitten geen chemicaliën om huisstofmijt te doden. Cara C’air® zorgt er dus voor dat de huisstofmijten worden opgesloten, zodat jij geen last van ze hebt.

1.5 Ik heb al plastic hoezen. Waarom zou ik die vervangen?

Vanwege het slaapcomfort: Cara C’air® hoezen zijn geweven, zacht en ademend. Daardoor slaap je niet alleen lekkerder, je wordt ook niet wakker van het geluid dat plastic maakt.

1.6 Waarom werken de hoezen van Cara C’air beter?

Cara C’air stof- en allergeendichte hoezen zijn ontzettend fijn geweven. De kwaliteit van de gebruikte stof én wijze van fabricage maakt dat onze hoezen de beste zijn die op de markt te krijgen zijn.

Cara C’air allergeendichte hoezen blinken uit in:

  • Werking: uitstoot van allergenen wordt in één klap met 98% teruggedrongen
  • Slaapcomfort: de uiterst soepele en lichtgewicht allergeendichte stof voelt heerlijk aan en is lucht- en waterdampdoorlatend. De stof ademt.
  • Duurzaamheid: de hoogwaardige stof gaat lang mee. Wij geven 10 jaar garantie! 

Bekijk de voordelen

1.7 Waarom zijn Cara C’air hoezen duurder?

Er zijn goedkopere alternatieven, maar dan lever je in op zowel effectiviteit als slaapcomfort. Niet voor niets adviseren artsen, verpleegkundigen en het Longfonds hun patiënten altijd om te investeren in goed beddengoed. De materialen die Cara C’air gebruikt zijn van dezelfde kwaliteit als de materialen die bij de wetenschappelijke onderzoeken zijn gebruikt. Daarmee verzeker je je van de werking van de hoezen. Bij goedkopere alternatieven is de werking minder waarschijnlijk.

2. Gebruik van Cara C'air

2.1 Ga ik zweten van Cara C’air® beddengoed?

De stof laat koele lucht door. Je gaat dus niet (extra) zweten van onze hoezen. Je lichaamsvocht kan daarnaast gewoon ontsnappen, in tegenstelling tot plastic en vinylen hoezen.

2.2 Kan ik mijn eigen dekbed gebruiken in combinatie met Cara C’air® hoezen?

Jazeker! Je ritst de hoezen eenvoudig om je eigen deken, matras en kussen heen. Daaroverheen gebruik je je normale bedhoezen.

2.3 Kan ik de hoezen wassen?

Ja, ze hoeven (en mogen) slechts 1 á 2 keer per jaar gewassen worden op 60 graden.

3. Bestellen & Levering

3.1 Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Lees de voorwaarden goed. De meeste kortingsacties zijn niet geldig in combinatie met andere acties. Een kortingscode kan vaak maar één keer per persoon gebruikt worden.

Vergeet niet na het invullen op de groene knop kortingsbon toepassen te drukken.

Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact met ons op:

BAP Medical BV Nederland
+31 (0)55 355 25 80

3.2 Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Ja, je kan je bestelling wijzigen. Dat kan totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon ontvangen hebt, is het pakket met de post verzonden.

Neem telefonisch contact met ons op om je bestelling te wijzigen:

BAP Medical BV Nederland
+31 (0)55 355 25 80

Nadat je pakket verzonden is kun je het pakket natuurlijk nog wel retourneren.

3.3 Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf een bestelwaarde van € 50 verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 50 betaal je € 4,95 verzendkosten.

3.4 Kan ik mijn bestelling volgen met een Track en Trace code?

Nee je ontvangt geen Track en Trace code bij je bestelling. Heb je je pakket na 3 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op. 

BAP Medical BV Nederland
+31 (0)55 355 25 80

3.5 Wat zijn mijn bezorg opties?

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen. Levering via een pakketpunt of op een vooraf gekozen tijdstip is niet mogelijk.

3.6 Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL van maandag tot en met zaterdag. 

3.7 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd in Nederland is 1 werkdag.

Als je op maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur bestelt, dan wordt het pakket de volgende dag bezorgd. De levertijd voor België is 2 werkdagen.

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd door te geven, dit is geheel afhankelijk van PostNL.

De levertijd naar België is 2 werkdagen.

3.8 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog niks ontvangen, neem dan contact met ons op:

BAP Medical BV Nederland
+31 (0)55 355 25 80

3.9 Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen heb?

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op:

BAP Medical BV Nederland
+31 (0)55 355 25 80

4. Betalen

4.1 Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.  

4.2 Hoe langt het totdat ik een terugbetaling ontvang op mijn rekening?

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €140,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

4.3 Waarom kan ik niet met iDEAL betalen?

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen of middels een factuur. 

4.4 Waarom kan ik niet met Mister Cash betalen?

Mister Cash is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL of middels een factuur betalen.

5. Retouren

5.1 Wanneer wordt het geld voor mijn retour teruggeboekt?

We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

5.2 Mag ik mijn artikel retourneren?

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te retourneren zonder opgave van reden. Na retourneren heb je normaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.

Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om Cara C’air na openen van de seal te retourneren.

Op maat gemaakte hoezen kunnen niet geretourneerd worden.

5.3 Hoe retourneer ik mijn artikel?

Neem eerst contact met ons op zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van de Maagd 119  
7324 BT Apeldoorn

Stuur bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

+31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

5.4 Moet ik betalen bij retourneren?

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box