Bestellen & Betalen

Informatie over bestellen en betalen via de Cara C’air website.

Bestellen

  1. Plaats de producten in je winkelmandje via de oranje knop.
  2. Ga naar de winkelwagen (winkelwagen icoon rechtsboven). Hier kun je checken of je winkelwagen compleet en correct is, én kun je een kortingscode invullen als je die hebt.
  3. Klik dan op de oranje knop ‘Doorgaan naar bestellen’ en vul je gegevens in.
  4. Kies een betaalmethode en klik op de groene knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’. Nu word je doorgestuurd naar je betaalomgeving en kun je je bestelling betalen en afronden.
  5. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dit kun je zien als je op één van de producten klikt. Als een product niet op voorraad is, wordt dat op de pagina van het product weergegeven. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als je een kortingscode hebt, dan kun je die als volgt gebruiken:

  1. Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje.
  2. Ga naar het winkelmandje (winkelwagen icoon rechtsboven).
  3. Klik op ‘kortingscode’ om de code in te kunnen vullen.
  4. Voer de code in. Neem deze goed over (tip: kopieer en plak).
  5. Klik op het oranje knopje met het plusje (of druk op enter).
  6. Onderaan zie je het nieuwe totaalbedrag staan.

Je kunt nu ‘doorgaan naar afrekenen’.

Ging het mis? In de foutmelding staat waarom jouw code niet gebruikt is. Neem contact met ons op als je er niet uit komt. We helpen je graag verder.

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kosteloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Meer informatie over het retourneren van je bestelling

Je kunt je bestelling annuleren, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.
Je kunt je bestelling annuleren door contact met onze klantenservice op te nemen:
BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80
Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kosteloos), of het pakket zelf naar ons retourneren. (info checken). We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Betalen

Caracair.nl gebruikt een beveiligde internetomgeving voor het afrekenen van je bestelling. Je transactie wordt versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding, waardoor anderen niet de kans krijgen om mee te kijken bij de betaling. Je kunt de beveiligde verbinding herkennen aan het slotje in je webbrowser.

Onze betalingen worden afgehandeld door MultiSafepay, een betrouwbare Nederlandse Payment Service Provider (PSP). MultiSafepay staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank (DNB) en voldoet aan de strenge regels voor de veiligheid van transactieverkeer (volledig PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) gecertificeerd).

Ja, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Gespreid betalen wel, in 3 termijnen zónder rente. Dus: komt een grote uitgave even niet goed uit? Of wil je een grote uitgave liever spreiden in drie termijnen? Kies dan voor afrekenen met in3.

Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. De andere twee termijnen betaal je na 30 dagen en na 60 dagen.

Er zijn zes verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internet betaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Creditcard, hiermee betaal je zonder dat het geld direct van je rekening wordt afgeschreven. Je leent als het ware tijdelijk geld van de creditcardverstrekker. Eén keer per maand wordt dit bedrag van die betaalrekening afgeschreven.

PayPal, is een online betaalplatform waarmee je op verschillende manieren kunt afrekenen. Hiervoor moet je in PayPal een account aanmaken met je e-mailadres.

Bancontact, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

In3, gespreid betalen in 3 termijnen zónder rente. Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. De andere twee termijnen betaal je na 30 dagen en na 60 dagen.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Wel leidt dit proces tot een langere levertijd, omdat de betaling eerst in goede orde bij ons binnen moet zijn voordat we overgaan tot verzending. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Cara C'air stappenplan C Gratis stappenplan aanvragen
Cara C'air stappenplan C

Gratis Anti-Huisstofmijt Stappenplan

Pak je allergie klachten stap-voor-stap aan. Download het gratis Anti-Huisstofmijt Stappenplan!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.