Klantenservice

Informatie over bestellen & bezorgen, betalen en retourneren via deze website. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem contact met ons op.

Wil je meer weten over onze producten, bijvoorbeeld over de werking van Cara C’air? Ga dan naar de FAQ’s over Cara C’air.

Bestellen & Bezorging

De levertijd voor je bestelling is 1 werkdag. Bestel je op werkdagen voor 14:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag nog verstuurd en de volgende dag al bij je bezorgd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 1 à 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Dat hangt af van het orderbedrag, het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bestellingen vanaf €50,- verzenden we gratis in Nederland & België. Voor bestellingen onder €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

Bestellingen vanaf €50,- verzenden we gratis in Nederland & België. Voor bestellingen onder €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen.

Het vaststellen van een tijdstip of de bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Nee, je kunt niet kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt.

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 14:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

In de meeste gevallen is de levertijd voor België 1 werkdag. Soms zien we dat de bezorger een dag langer onderweg is (2 werkdagen).

Je bestelling wordt door PostNL bezorgd als ‘standaard pakket’. De pakketbezorger belt bij je aan om het persoonlijk te bezorgen (het past meestal niet door de brievenbus).

Ben je niet thuis? Dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt.  Goed om te weten: Ze bewaren je pakket een week op de PostNL-punt. Is het dan nog niet opgehaald, dan sturen ze het naar ons terug.

Je ontvangt een PostNL Track & Trace code. Daarmee kun je de levering door de pakketbezorger volgen.

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kostenloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Meer informatie over het retourneren van je bestelling

Ja, je ontvangt een Track & Trace code als je bestelling verstuurd is. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket in een van hun logistieke centra gescand wordt. Via de link in de e-mail kun je de status van de levering te volgen.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Tip: Controleer de status van de levering met behulp van de Track & Trace code die je van ons ontvangen hebt.

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Betalen

Er zijn drie verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Mister Cash, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen of middels een factuur.

Mister Cash is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL of middels een factuur betalen.

Caracair.nl gebruikt een beveiligde internetomgeving voor het afrekenen van je bestelling. Je transactie wordt versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding, waardoor anderen niet de kans krijgen om mee te kijken bij de betaling. Je kunt de beveiligde verbinding herkennen aan het slotje in je webbrowser.

Onze betalingen worden afgehandeld door ICEPAY, een betrouwbare Nederlandse Payment Service Provider (PSP). ICEPAY staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank (DNB) voldoet aan de strenge regels voor de veiligheid van transactieverkeer.

Onze betalingen worden afgehandeld door ICEPAY, een betrouwbare Nederlandse Payment Service Provider (PSP). ICEPAY zorgt ervoor dat jouw betaling bij ons terecht komt.

Zij verwerken de betaling en daarom staat er ‘ICEPAY B.V.’ of ‘Stichting ICEPAY’ op het bankafschrift en niet ‘Cara C’air’ of ‘BAP Medical’.

Ja, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Als je een kortingscode hebt, dan kun je die als volgt gebruiken:

  1. Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje.
  2. Ga naar het winkelmandje (winkelwagen icoon rechtsboven).
  3. Klik op ‘kortingscode’ om de code in te kunnen vullen.
  4. Voer de code in. Neem deze goed over (tip: kopieer en plak).
  5. Klik op het oranje knopje met het plusje (of druk op enter).
  6. Onderaan zie je het nieuwe totaalbedrag staan.

Je kunt nu ‘doorgaan naar afrekenen’.

Ging het mis? In de foutmelding staat waarom jouw code niet gebruikt is. Neem contact met ons op als je er niet uit komt. We helpen je graag verder.

Lees de voorwaarden van de kortingsactie. Het kan zijn dat je de code niet kunt gebruiken omdat:

  • De code is verlopen (check de einddatum van de actie)
  • Het product niet in de actie meedoet
  • Je al een andere code hebt ingevuld (vaak mag je maar één code tegelijk gebruiken)
  • De code het maar één keer doet
  • Je niet de juiste code hebt overgenomen (tip: kopieer en plak de code en probeer het nogmaals)

Veel voorkomende problemen:

  • Bij veel acties is er geen korting op de hoezenset.
  • Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • De code kan vaak één keer per persoon gebruikt worden.
  • Vergeet niet na het invullen op de oranje knop (+) te drukken om de kortingscode toe te passen.

Heb je bovenstaande gelezen. En werkt jouw code alsnog niet? Neem dan contact met ons op.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €50,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn, tenzij aangegeven.

Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om Cara C’air na openen van de seal te retourneren, behalve als er andere voorwaarden gelden. Dit wordt dan aangegeven bij aankoop van de producten.

Op maat gemaakte hoezen kunnen niet geretourneerd worden, tenzij anders gecommuniceerd.

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van Westenenk 64
7336 AZ Apeldoorn

telefoon +31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee te sturen. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Retourformulier

Heb je een materiaal- of productfout ontdekt? Dan valt dat onder onze 10 jaar kwaliteitsgarantie.

Neem hiervoor contact op met ons op.

Ja. De kosten van retourneren zijn voor de klant zelf, tenzij dit anders wordt aangegeven.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €50,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Deze garantie geldt alleen voor de hoezenset waarbij is aangegeven dat er een Tevredenheidsgarantie gegeven wordt!

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze anti allergie hoezen. Ben je – ondanks onze service en garanties – tóch niet blij met je aankoop? Je kunt binnen de 60 dagen na aankoop bij ons de hoezenset retourneren. Je krijgt dan het complete aankoopbedrag van ons terug.

Alle hoezen in de set moeten onbeschadigd zijn, dus een scheur of grote vlek sluiten we uit. Lichte gebruikssporen vallen wel onder de garantie.

Stap 1 in het retour proces is het volledig invullen van het retour aanmeldformulier. Zorg dat u uw ordernummer correct invult op het formulier, deze is belangrijk voor het retour proces.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Cara C'air stappenplan C Gratis stappenplan aanvragen
Cara C'air stappenplan C

Gratis Anti-Huisstofmijt Stappenplan

Pak je allergie klachten stap-voor-stap aan. Download het gratis Anti-Huisstofmijt Stappenplan!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.